Alla inlägg under februari 2020

Av Åsa Berggren - 8 februari 2020 23:03

Godkväll!

Här kommer några rader från min nya blogg. Tyvärr så råkade jag radera den gamla då vi bytte router så försvann både andvändarnamn och lösenord, men tur är väl det att det går att fixa ny  .

Bild och så kommer på mig senare, men ni som redan känner mig vet ju redan hur jag ser ut, och det är ju inte mycket att hänga i julgran, haha,

Idag har det varit en väldigt lugn och skön dag. Vi har sett Anne whitt an e, en serie på netflix som jag verkligen rekomenderar, den har lite lilla huset på prärien stuk.

Det där gulliga artonhundra tals känslan, där man tar hand om varandra. Tycker ändå att det verkar rätt mysigt på den tiden, fast de fick arbeta hårdare för att överleva, så verkade de ändå som om det hade tid att värna mer om varandra.

Fanns ju då ingen teve och dator att glo på, eller mobil.

Iafton gick jag och min man på date, vi gick på restaurang tatung och åt,fyra små rätter, och det var väldigt gott som vanligt.

Nackdelen var bara att vi glömde bort att boka bord så vi fick sitta bid ett av de sämre platserna, och de drog lite kallt just där vid fönstren där vi satt.

Men huvudsaken var ju maten och sällskapet som var det viktigaste.

Imrgon blir det inget särskilt, är bara typ att vänta till det ska bli måndag, kanske ska jag träna lite på gymmet.

Det har varit lite si och så med träningen nu, så då jag har varit sjuk kom jag i ofas med den.

Men det brukar lösa sig då jag väl kommer dit.

Ska försöka ta mig lite mer tid och lägga in bilder och så på den här bloggen, vet ju själv då man ska läsa en blogg, och det gör jag sällan.

Men då är det ju alltid trevligare att lägga in lite bilder.

Ja nu kände jag att fantasin inte var det bästa, men få se om det blir mer i morgon.

Men i allafall så vill jag önska eventuellt  nya och gamla läsare välkommna.

Och önskar er en trevlig fortsatt kväll och en god natts sömn.

Tjohej och på återseende   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards